Godkväll! :)

Men kenna bloggisar! ;D

Haha, jaa.. de har inte hänt så mycket mera idag än vad jag skrev förut! :(
Men i morrn ska jag gå upp vid åtta typ och fixa mig, sen åker vi och hämtar Felicia vid elva typ och sen åker vi te stan! :) Och så ska mamma te doktorn, och jag o Felly sticker på stan, sen ska jag te doktorn vid kvart i två, och sen sticker vi på stan igen, och vid tre ska mamma te en annan doktor :) Sen åker vi hem, och då får jag o Felly hitte på nått bus! ;D

Yesbox så äre! :D
Har inte så mycket att skriva som ni kanske märker? ;)

men jag ska se om jag hittar något kul på tv! :)

Jo föresten jag och pappa såg på I Am Number Four förut! :)
Fan den var ju as bra!! :)

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0