Friends are the Best! <3

Hello! :)

Idag har jag varit med Iza! :D
Vi var på stan och tittade lite :)
Jag köpte puder och fondation (stavning :p) hahaa
Men sen var vi bara runt på stan och glodde! :)
Haha vi var på Donken, och vi satte oss vid dom höga borden och jag började as garva och Iza fattade inte varför! Och så sa jag: där sitter ju dina kompisar!
De va hennes gammla klasskompisar, några killar.. Och hon o några till var med dom igår, så jag tyckte de var komiskt! ;D
Men sen fick jag igen de..
Innan vi cyklade hem så gick vi in på Expert och kollade lite. Och de satt några killar som tittade som fan vid Waynes coffe i dom höga sofforna!
Och när vi gick ut igen till cyklarna, dom stog där vid cyklestället vid expert, så tittade dom igen kännde jag. Men jag sa inget! Och när jag och Iza cyklade där ifrån så sa Iza: Fan vad killarna tittade på dig! ;o Jag: haha jo jag vet.. de var mina gammla klasskompisar! x) Då var de typ Peter o någon tror jag, av vad jag hann se! :p
Så jag fick tillbaka iallafall! ;)

Men sen cyklade vi hem te Iza och gjorde inte så mycket bara var! :)
Men de är jätte skönt att hon finns i mitt liv och att hon finns där för mig! En helt underbar människa är hon! Bråkade lite med mamma, och vi pratade om de jag o Iza asså..
De känndes bra iallafall! Så aa..

Och i morrn ska jag vara med Iza igen! :DD Fast då ska jag sova hos henne iallafall, så de ska bli as kul, va ett tag sen vi sov över hos varandra!!! :)
Jupp men jag bloggar mera senare! :)


Pöss pöss// ttickan <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0