Feest! :) <3

Hejj hopp gummisnopp! :D

Idag har jag inte gjirt mycket hööll jag på att skriva, men jag har städat ur hela min garderob, och rensat kläder och vikt och lagt kläder i lådor och flyttat runt klädder och hejj o hå!! :D
Sen så åkte jag te stan med mamma, vi var hos doktorn! Och mamma fick de hon behövde iallafall, vill inte prata om de helst, sen s åkte vi och handlade men mamma satte kvar ute i bilen så jag fick handla själv för mamma mår så dåligt...
Och sen när vi kom hem så plockade jag upp allt och lagade mat! :) så jag har varit jätte duktig idag!! :D Och i morrn sk ajag åka in te Iza! :) på dagen, sen ska jag hem o göra mig i ordning, sen dra ner till Matilda om har feest :))) <3

haha okejj jag har satt på lösnaglar nu! ;) de blev väl rätt bra för en första gång eller?? :))




Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0