Fan vad roligt vi hade de! :D

Hejjsan hoppsan! :DD

Igår så var de ju rally, jag och mamma stog i måket med majsan och jenny :)
De gick fort och bra igår så de var över snabbt :)
Sen åkte vi in te start och mål och fick korv och läsk :)
Sen så vart vi där i någon timme och pratade med folk och så, och väntade på prisutdelningen :)
De tog Lååååång tid innan de hände!..

Men igår trodde jag att jag skulle dö, trodde att pappa hade rammlat och slått i huvudet i en sten eller något!? haha men de var inget allvarligt så, de vara bara de att jag fick lov att gå på Rally festen igår kväll! ;o Haha men när jag och Matilda kom dit så var de lugnt, men jag hade as kul och måste tacka för en härlig kväll igår!! ;D haha..
De var typ när jag åkte hem som lite folk började bli roliga! ;) Så de var inte kul att åka hem just då, men de var de enda sättet jag kom hem på.. Så de var bara att åka hem..
Men dom timmarna jag var på festen var härligt och så! :DDD

Jupp jupp :) Men nu ska jag försöka vakna och dra mig te stan! :)

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0