De finns underbara människor! <3

Godmorgon bloggisarna! :DD

Idag så ska jag till stan med mamma, hon ska fixa lite med sig själv och så..
Vill inte prata om de så mycket, har ingen lust..
Men som sagt ska vi te stan, sen har jag inte ett skit alls att göra..
Jag kanske ska sova hos mommo inatt, om hon kan och orkar! :)
Hon har jobbat inatt, men får prata med henne sen när hon är vaken! :)
De skulle va skönt och de skulle behövas, behöver komma hemifrån lite..
De blir så mycket här hemma, men de är väl lite svårt för er andra att förstå om man inte hae upplevt de själv. och man kanske inte kan sätta sig in i den andras situation, men så är de ju.
That´s Life!
Men ändå, livet ska inte vara så..
Man ska inte behöva gå runt och må dåligt.. Eller?
De tycker inte jag iallafall!

Men nu till en roligare del! ;D
De finns en Underbar person där ute, han är snäll omtänksam och rolig! :D
Han är helt jävla underbar, och jag vill tacka dig för att du finns där för mig! :)
De betyder mera än vad du tror! :)

Så Tack! :) och puss på dig! :* <33





Pöss pöss// ttickan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0