Brunett så hett! ;)

Godkväll! :D

Erica har varit här och färgat mitt hår! :D
Brunett igen! ;) Men de blev bra iallfall, mitt hår är ju inte så tjockt eller så långt så de är faktiskt skönt! :D Saknar lite längd, men vafan de väger ju ut! :p
Men de kommer upp bilder i morrn på mitt hår innan och efter! :)
Så ni får se i morrn orkar inte lägga upp nu ;) Är trött :p

Hoppas att man sover bättre inatt :) Men blir ensamt i sängen inatt igen! :(
Inte kul har svårt att sova utan min älskling, men de har varit varmt o så inatt :P
Men de går nog! Men jag går upp tidigare i morrn så jag hinner sitta vid datan! :)
Så lägger upp bilderna i morrnbitti! :D
Så ni får gärna kommentera vad ni tycker och så! :D
Skulle va kul o veta vad Ni tycker? :)

Men ska sova snart är trött :p som sagt! x) Haha.
Men jag bloggar i morrnbitti igen! :DD
Så sov gott o dröm sött alla bloggisar! :) hoppas ni får en bra nattsömn! :D




Pöss pöss bloggisar// ttickan! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0