Tidig morgon.. Igen..

Men godmorgon bloggisar!

Vaknade inatt vid tre pga katten.. Hon gapade och så, jag var tvungen att ropa på henne..
Sen så kunde jag inte sömna om så jag låg och klappade på katten.. Sen vid fyra gick jag upp och gick på toa.. Jag började att få ont i magen igen, och krampa..
Sen gick jag in och la mig igen i sängen och satte igång värmedynan..
Men jag somnade inte ändå, och precis när jag var påväg att somna så skrek katten igen.. Hon hade gått ner och käkat lite mat sen börjat gapa igen..
Så jag ropade på henne, hon kom upp och jag klappade på henne sen var jag klarvaken igen! :(
Sen orkade jag inte ligga kvar i sängen och ha ont och vara varm så jag gick ner och satte mig vid datan o tog med värmedynan..
Jag släppte ut katten när jag kom ner, sen skulle hon in igen efter en stund så de vara bara att släppa in henne igen.. Hon gick då upp för trappen och började att gapa så hon väckte mamma..
Jag sa berättade allt för mamma och så varför jag var vaken..
Men hon gick på toa sen gick hon o la sig igen..
Så jag sitter här och just nu har jag inte så ont.. Men de blir värre sen när jag reser på mig..
Aja så är de.. Men jag har min spiral iallafall! :D



Tihi igår kväll hade jag rätt kul! Vi var inte inne vid min farbror lasse men jag hade kul ändå vid datan! ;) Thih, en häärlig kille som är as schysst och söt som jag gillar ;) Satt jag och skrev igår med ett tag :)) De var faktiskt kul och så :DD Tihih, sen messade vi liite oxå, men tänker inte säga vem de är! ;) hahah <3

Men idag blir de fint väder!! Så jag ska SOLA SOLA SOLA!! :DDD
Ska bli sköönt, pappas rallybil fungerar iallafall, han har vart ute och testkört! :)
Och den går bra iallafall, han ska ännu fixa lite sen ska han ut och köra in motorn så den fungerar bra! ;)

Men nu ska jag nog gå i säng igen tror jag, bloggar mera sen! :D



Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0