Staan! :D

Hejj hopp!

Idag ska jag gå på stan med mommo! :D Hon kommer och hämtar mig sen vid elva..
Och jag är vaken nu pga av katten som mjauar hela tiden och som inte håller tyst!!
Så jag sitter här vid datan och så...
Inte så kul, ska sitta en stund till sen går jag och lägger mig igen..
Mamma ska inte väcka mig förens vid 9.00..
Så jag kan få sova en stund till..

Igår ringde mamma ner till Gyn, och fick en akut tid dit vid halv fyra..
Vi kommer ner typ fem i halv fyra och dom i receptionen på gyn säger att de står still och vi kommer nog få vänta en Stund.. Mamma kan ju typ inte sitta så hon fick lägga sig på en sjukhus säng.. Men vi var kvar sist på avd, vi kom in vid kvart över sex..
Så de tog ett tag.. TRE JÄVLA TIMMAR!!!!
En liten STUND.. Jaha så tre timmar är en stund då?! Helt jävla ofattbart!
En akut tid så får man vänta i tre jävla timmar!!
Inte klokt vafan liksom..
Men allt gick bra när vi kom in iallafall! :)
Så nu mår mamma lite bättre iallafall, har inte lika ont i magen säger hon! :)

Ska nog äta lite är hungrig! :p
Men nu ska jag logga ut! :DD


ÄLSKAR MIN MAMMA!!!!! <3333

Pöss pösss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0