Skit oxå..

Hejj hopp!

Idag blev de ingen skola, skit oxå!!
Ahh jag är bara så jävla trött på dehär nu..
Men jag vill bara att de ska ordna sig så jag kan få ett liv för fan!!
Har haft så jävla ont idag och haft sån huvudvärk..
Inte kul alls..
Men i morrn ska jag försöka gå te skolan! :D
Kom på de idag att de är bara TRE dagar kvar te Rally Gotland! :o
Tihih faan vad häärligt, då är mitt liv igång igen! :D
Juppis jupp :))

Hoppas att jag får träffa min kramkompis då!! :D
Har inte träffat Bumbi på Jätte läänge nu.. Haha eller jo på kursen men de gälls inte! ;)
Men jag vill träffa min nya kompis oxå någon dag! ;D
Hoppas jag bara att han kan :))

Men nu ska jag nog ta en ipren eller något o vila lite till..

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0