Jaha då var de dax..

Godmorgon..

Vaknade vid 3 och hade jätte ont.. Väckte mamma eller hon var vaken.. Fick två citodon som inte hjälpte dom satt sig direkt i huvudet bara.. Somnade i en timme tills fyra typ sen så var jag vaken och vid fem gick jag ner.. Kunde inte ligga kvar i sängen längre..

Men idag är de mammas operationsdag!! :DD ÄNTLIGEN!!!
Hon har väntat nu i 6 år på att operera sig och nu är de dax!! Men jag är skit nervös! :o
Inte kul alls!! Men hon måste ju göra den här operationen för att få en rätsida på sitt liv! Och de är liksom dax nu att få de och komma på benen igen!! :)

Men nu ska jag prata med mamma innan hon åker!

Lycka till mamma idag! Älskar dig av hela mitt hjärta! <333


Pöss pöss bloggisar! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0