Godmorgon! :)

Hejjsan hoppsan!!

Förlåt för att jag är dålig på att uppdatera! Men jag har inte haft så mycket tid att sitta vid datan..
Jag spenderar min fritid ute i garaget just nu och hjälper pappa med att komma framåt med rallybilen! Man kommer framåt iallafall! ;) Ojj vad duktig man kan vara då! :DD
Haha.. Jag och pappa var ute i garaget till tjugo över tolv i natt! :o
Men nu är jag vaken iallafall men pappa har inte vaknat ännu.. Men när han vaknar blir de garaget igen! :D De är kul att vara där ute iallafall och få känna att man kan göra något iallafall! :D
Men jag är nervös inför i morrn.. Då ska mamma operera sig.. Undrar hur jag ska kunna koncentrera mig i skolan de kommer fan inte att gå.. Men jag ska ner till mamma efter att jag har slutat!
och de känns bra iallafall! :D <3
Men nu ska jag nog käka lite frukost! :D



Pöss pöss bloggisar! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0