Vad som händer idag!

Idag Så kommer jag inte göra ett skit! :(
Jag har ännu jätte svårt att andas och jätte ont i min tå så jag kan inte gå klokt :(
Så jag är hemma från skolan idag igen..

Men idag händer INGET!!! :(
Mamma ska på något möte vid ett och pappa ska åka båten vid fem för han ska på rally..
Så jag och mamma är hemma själva men mamma mår inge bra så hon kommer gå att lägga sig tidigt som vanligt :(
Så jag kommer väl sitta uppe själv..
Men mamma frågade mig om jag ville hitta på något, Men som vad?!
De finns ju inget att göra här ute..
Önskar att de va söndag idag!! :D
Längtar tills dess! :)
Så nu vet ni att jag kommer inte göra något idag :((
Men sånt är väl livet, de bara står stilla ibland!..

Puss Bloggen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0