Robert Klasson! :D <3

Robert Klasson! :D <3
Nu ska jag göra ett inlägg om Robert "Robban" Bumbi" Klasson! :)
Vi träffades för ungefär ett år sedan här hemma hos mej första gången! Du var här med din pappa, Micke och Ronnie! Du och micke hade legat på tofta strand en hel dag och spanat brudar ni var röda som kräftor! ;) Men på kvällen kom ni hit :) Jag vart jätte glad för då! För ett år sen var jag intresserad av Micke så jag vart jäääte glad att han var här! Men de roliga var när du satt och tittade på mej hela tiden sen när jag tittade tillbaka så tittade du bort! ;) Men en kväll ungefär en eller två veckor senare så messade jag med Micke och då hade du frågat honom om du kunde få mitt nr :) Så micke frågade mej : kan en kompis få ditt mobil nr? Jag svarade : vem då?? Han som var med här ute?? Robban eller vad han hette?? Micke: Jaa precis han.. Jag: men de är väl klart att han kan få de! :D Sen efter de har vi messat varje dag typ och blivit jätte bra kompisar! ;) Du betyder Väldigt Mycket för mej Robban! :) Du liksom lyser upp mitt liv när de är som mörkast, du hjälper mej framåt och du finns alltid där för mej! :) Ville bara tacka för de genom att skriva de här till dej! :D Jag älskar dejj bby! :D <3
Ps. Jag har varit kär i dej sen den dagen vi träffades ;) <3
Lite bilder på dej då! :D

Här är du! :D <3

Naww Lilla söötisen då! ;) <3

Jag och min "bumbibjörn"! ;) <3

Såå nu Vet du att du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att älska dej vad som än händer!! :D <3


Kommentarer
Postat av: Linduu

sött :D

2010-09-08 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0