Hejjsan alla bloggläsare! :D <3

Hejj hopp gummi snopp!! x) <3
Idag gick jag till skolan i sista minuten.. Hade feber i morrse, men jag ville till skolan så jag tog ipren sen gjorde jag mig i ordning och fick skjuts till skolan av mamma :)
När jag kom till skolan så fick jag lite läxor av min so-lärare :)
Sen så gick jag till Gutavallen för vi hade idrottsdag idag :)
Men jag var ju inte med.. Anntingen ska man vara med i två grenar i friidrott eller gå skol joggen..
Men jag var ju inte med på något för jag har ju min onda tå! -.-'
Så jag satt och hejade med Nina i min klass :) <3
Men de var kallt för de blåser så hemskt mycket ute..
Men min klass vann stafeten i år igen för tredje året i rad!! Grattis!! :D

9F ÄGER!!! :D <3

Så jag bloggar mera sen! :)
Puss mina bloggläsare! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0