Här går de inte att sitta still!! <3

Ojj ojj ojj!! Vilken händelserik förmiddag!! :O
I morrse när jag gick upp så kom pappa precis ur duschen för han skulle åka ner till akuten! Han har åkt ut och in där hela den här veckan.. För han har fått njursten.. Men sen åkte han iväg och jag och mamma var kvar hemma.. Sen satt jag mig vid datan och bloggade lite under tiden så ringde mamma till vårdscentralen och beställde tid till att ta ur stygnen från min tå.. Samtidigt sa mamma till hon i telefon att jag skulle behöva krykor till skolan bara för att ingen ska trampa mig på min tå.. Sen så ungefär en timme senare åkte jag och mamma in och hämtade mina krykor sen bestämde vi att vi skulle åka ner till pappa och kolla hur de va för han svarade inte på mobilen.. Sen satt vi där nere med pappa i ca två timmar sen gick pappa på apoteket och jag och mamma åkte till max och hämtade mat! :D Men usch vad jag känner mig tjock nu :(( Men nu är vi hemma iallafall och så :) Så de har inte gått att sitta still förens nu och ta de lugnt! :) Bloggar mera sen allihopa!! :)
 Puss och kram på er! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0