Godmorgon! Förlåt att jag inte Bloggat!! :( <3

Godmorgon! :) Förlåt att jag inte har Bloggat igår! :(
De vart lite stressigt, för jag och Linnéa vaknade igår runt elva!! :O
Helt otroligt!! Sen så hade jag bestämt att jag skulle va med Robban på typ eftermiddagen men han skickade mess vid typ halv tolv och skrev att han redan var färdig med de han skulle göra på förmiddagen! Så jag fick lite panik och typ hoppade in i duschen och så! Sen så bestämde vi oss för att åka och mamma körde ut mig till Västerhejde först sen skjutsade hon hem Linnéa.
Asså jag var jätte nervös för att vara där men egentligen vad skulle jag vara nervös för?? Jag och Robban har ju kännt varandra ett tag liksom.. Men jag var nervös men de släppte efter ettt tag! :)
Vi typ såg på film, på tv och så ;) Vi myste lite oxå men de är väl uppenbart?! ;)
Tihih, hoppas att vi träffas igen bby! :D
Tack för igår de var jätte kul och hoppas att vi gör om de igen? :D
Tihih :)
Och nu undrar ni säkert varför jag skriver vid halv tolv, men jag är hemma idag..
Jag vaknade med migrän symptom..
Men jaja nu ska jag vila och så bloggar jag mera sen!! :D
Puss puss! Älskar dej bby! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0