Godmorgon! :D <3

Godmorgon alla bloggläsare! :D
Idag vaknade jag en stund innan jag ska bli väckt för jag hade ont i magen! :(
Så därför sitter jag ännu hemma men mamma ska skjutsa mig till skolan runt nio! :)
Och idag efter skolan ska jag vara med Robin Brolin! :D
De ska bli kul!
Kommer säkert att lägga in några bilder sen! :D
Men nu ska jag lägga in några bilder på mig!
De är på dom kläderna jag ska ha idag! :D


Jag! :D <3


Fiiin! :D <3

Så nu måste jag gå!
Vi höres sen alla bloggläsare! :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

liiiite stökigt rum?

2010-09-25 @ 10:18:07
Postat av: ttickan

de är inte mitt rum.. de är mitt klädrum och där är de stökigt..

2010-09-27 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0