En stressig dag och jag är sjuk! :( <3

STRESSSSSS!!!!
Idag har jag lite att göra .
Min att göra lista:
1. Klä på mig kläder och göra mig i ordning
2. Vänta på att mamma ska komma hem från sin sjukgymnast
3. När mamma kommer hem ska jag typ bara hoppa in i bilen så åker vi till stan igen och handlar
4. Efter vi har handlat ska jag till vårdcentralen och ta bort mina stygn
5. Hem och packa
6. Vänta på att pappa ska komma hem
7. Sen när de är dags så åker vi till båten och vidare upp till Hobbe och carita

Så ser min dag ut idag :)
Så jag ska åka till fastlandet med mamma och pappa på RALLY!!! :D
Men ett problem jag är hemma från skolan idag :(
Jag har sån huvudvärk och de går ner i nacken sen mår jag lite illa..
Men men vad ska jag göra då?! Resan är redan bokad kan inte göra något..

Men jag kommer att uppdatera bloggen på fastlandet med bilder och massa skojj! :D

Nu måste jag fixa lite Bloggar mera sen eller i morrn! :)


Bye bye Gotland!! :) <3
Ha de bra alla blogg läsare! :D Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0