Äntligen kväll! Förlåt för jag inte bloggat! :(

Hejjsan! :D
Äntligen är de kväll! Och jag vill bara säga förlåt för att jag inte bloggat! :(
Har inte orkat vart hemma idag med feber och tungt att andas...
Och så har jag varit hos doktorn (igen -.-')
Så nu ska jag blåsa i någon sak morgon och kväll.. För att se om jag har astma och så tog jag blod prov för att se om jag var allergisk mot något och de kommer att ta ett tag att få svar på..
Men jag hade kul för doktorn sa att man tog blodprovet för att se om man var allergisk mot gråbo, häst, hund och katt.. Jag tyckte först att jag hörde fel om gråbo men de är tydligen en blomma! x)
Sen hade jag kul för de var en kille som skulle in till doktorn när jag satt och väntade på att få ta blodprov och då kom doktorn ut och sa : Stefan! Hej jag är din doktor Sven Anhlund! men jag lyssnade inte klokt så jag tyckte han sa : ste FAN!! Hej jag är din doktor Svan Anallund!! x) Fy vad jag skrattade!!! dålig humor du vet! ;)
Nu ska jag se om de är något bra på tv så vi höres sen bloggläsare!!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0