VÄRLDENS HÄRLIGASTE KVÄLL!! :D <3

Cha cha bloggen! :D
Nu har jag kommit hem igen! :D
Kvällen började med att vi träffades och åt på tigris :) Sen så cyklade vi hem till Selma för att äta muffins med glasyr på! :D Sen så var linda tvungen att åka hem vi NIO!! :O
Så då drog Molly, Meera och Olivia.. Men Malin hade cyklat iväg med Nelly..
Sen kom dom tillbaka när jag, Selma, Miranda och Nina bestämt oss för att dra till puma och dansa som faan!! :D Och jag var kvar till typ tjugo i elva för pappa var i stan och tankade då..
men de har varit en as bra kväll och skit kul har vi haft!! :D
Lägger upp någon bild men i morrn ska jag ladda upp  alla på facebook!! :D


Jag och Linda! (oops man ser min bh! :O)


Alla tjejer!! :D <3

Men nu ska jag va inne på Facebook en stund till sen blir de SÄNGEN!! :D <3

Natti natt och puss alla bloggisar!! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0