Skönt! <3

Hejj hopp! :D
Förlåt för dålig uppdatering!!!
Men igår så åkte pappa med båten vid sju för att leverera en bil..
Jag och mamma var kvar hemma.. Vi var i stan och handlade och sen så åkte vi ner till Erica och jag lade upp bilder på facebook från tjej fester! :D Och mommo var där nere med sin hund hon hade förut! :D Men nu äger några andra den men mommo får åka och hämta han när hon vill :) Han har blivit jätte fet han ser ut som en minigris!!! Pressa är såååå fin men dom har rakat av de långa håret han hade!! :(
Sen så åkte jag och mamma hem och lagade mat. Sen så åkte vi ner till Birgitta, Lasse, Natta, Moa och Jonte!
För er som inte vet är Jonte mitt ex.. Men mamma fick bra kontakt med Birgitta så vi har hållit ihop alla allafall fast jag och jonte gjorde slut! :D Och de känns jätte bra! Och vi ska dit idag igen och kolla när Lasse satt i en dörr vid sidan av huset! I köket de kommer nog bli jätte fint!! :D

Men nu ska jag kolla runt lite på fb sen får jag väl se vad som händer! :D
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0