Godkväll :)

Hejj bloggen!

Idag har jag mått skit :(
Har legat i sängen och lyssnat på musik och haft värmedyna på magen..
Har haft ont i magen, huvudet och mått illa..
Skulle vart med jacob men de blev inte så..
De enda jag orkat idag är att baka kladdkaka och mat..
Sen har jag inte gjort något..
Mamma och mommo har hållit på att fixa inne och ute..
Och pappa har vart nere vid Smajlas..
Och vi bar ju på fest igår och min mage brakade ihop så vi åkte hem tidigt..
Och nu sitter jag här och gör inget..
Men i morrn blir de dagis och alla små barn! :D
De ska bli kul att gå dit igen! :)
Och i veckan vet jag inte vad jag ska göra..
Så om de är någon som vill hitta på något så är de bara att höra av sig!! :D
Men nu ska jag se på tv och ta de ännu mera lugnt..
Sen blir de nog natti natt.. Mår ju inte bra..
Men messa mig ni som har mitt nr!! :D

Pusss pusss bloggissar!! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0