Cha cha bloggen!! :D <3

Hejj bloggen!
Förlåt att jag inte bloggat på JÄTTE länge!!
Men de har hänt så mycket nu så..
När jag kom hem från Linnéa så började jag att städa..
Och under tiden hade farmor ringt till mamma och sagt att hon hade svårt att andas..
Så hon ringde till sjukvårdsupplysningen.. Dom tyckte att hon skulle åka ner till akuten..
Och sen så ringde farmor igen och sa de till mamma så jag och mamma åkte in till stan för att hämta farmor och köra henne till sjukuset.. Till akuten..
Sen så åkte vi hem igen.. Och på kvällen ringde farmor hem och undrade om vi kunde hämta henne.. Och mamma frågade vad som var fel och då sa farmor att hon ville inte ta de på telefon!
Så pappa fick åka in och hämta farmor för mamma orkade inte med de om hon skulle säga att hon hade cancer..
Jag började stört gråta!!
Och när pappa kom hem ville både jag och mamma veta vad som var fel.. Och farmor hade brutit revbenet de var de som låg och skavade emot lungan..
Och i sommras så ramlade hon på Vila och ficken spricka i vänstra axeln..
Sen så blev hon biten i högra handen av en hund sååå typiskt!! -.-'
Och nu ett brutet revben!!
Men nu måste jag dra Bloggar sen!!

Puss puss mina bloggisar!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0