skit..

hejj bloggisar!

Idag gick jag till skolan som vanligt men fick gå hem efter språket..
Mådde as dåligt, gör ännu till viss del! När jag kom hem så gick jag och lade mig och blev väckt av mamma vid halv fyra! :o sen gick jag ner och klädde på mig..
Precis när jag hade klätt på mig så kom Jacob och André förbi! :)
De var skönt att dom kom förbi så man blev lite glad :)
Sen åkte dom och mamma åkte in på meca och inventerade och jag och pappa gick ut i garaget..
Sen kom några och hämtade sin bil som pappa byggt bur i och så åkte jag pappa o elias och hämtade en ny bil som pappa ska bygga bur i! Sen kom vi hem och sen har vi sett på tv hela tiden!
Och nu kom mamma hem!

Men nu ska jag gå och lägga mig!


Godnatt alla bloggisar!! puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0