hejj due! ;)

Hejj due bloggen! ;)

Igår så var jag i skolan på dagen och sen efter de så gick jag på stan med Izza och Philippa! De var kul men de vart bara en och en halv timme för jag skulle till doktorn vid halv fyra.. Sen efter de så åkte jag tillbaka till skolan och va i hemkunskapsköket i en och en halv timme och lagade mat för Familjekvällen.. Klassen bjöd på mat och underhållning.. De va as kul! :) Och Maja var utklädd til kille och Kasper vart utklädd till tjej!! ;) Skit smmääxxigt!! ;D Sen när de var slut så sov jag över hos mommo :) Och i morrse så gjorde jag mig i ordning sen så skjutsade mommo mig bort till Gråbo till Izza! För vi skulle på stan idag! :D Och vi var på stan i tre timmar idag iallafall :) Sen så ikväll så skulle jag gått på bio med några tjejkompisar men de blev inte så.. Så jag följde med Izza hem, så satte vi vid datan och fixade lite! Sen så åt jag där och så drog vi till satn igen och så på bio! På Due Date! :D Den var as bra faktiskt!! Sen så blev jag hemskjutsad av mommo för mamma blev dålig! :( Men så är de väl, alla blir vi dåliga tyvärr.. Men nu ska jag se på tv och sen ska jag sova! Så godnatt alla bloggisar! Älskar er som läser min blogg!!


Älskar dej Izza! Du är som min egna lillasyster!! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0