Cha cha!!

Hejj bloggen!!

Jag har inte bloggat på hela dagen så ni tror säkert att jag vart i skolan men de har jag inte vart tyvärr :( Har vart hemma, fick hjälpa mamma och pappa att städa lite idag..
Så jag har inte haft tid eller lust att sitta vid datan..
Just nu så chattar jag lite..
Men i morrse fick jag en chock när jag tittade ut genom fönstret!! :o
De var jätte mycket snö ute idag!!
Men då kanske vi får snö på Julafton i år iallafall!! :D
Haha då skulle de kännas som en riktig jul!!

Men i morrn så är vi ju lediga så då kan jag slappna av iallafall! :)
Ikväll ska jag upp förbi Johan och Ådi och kolla hur jag ska göra på lördag :)
Så de känns bra!!

Ska äta snart!

Men här är kort från igår och idag! <3

Igår:




Idag:

Skillnad är de!! :o

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0