Usch vad de är hemskt!

Mobbning de är hemskt!!

Hatar de över allt annat, de är hemskt och jag fattar inte hur man kan utsätta en person för så hemska ord eller trakasserier!
Men jag hatar och sånna som börjar sprida rykten de är oxå hemskt!
Särsklit när man är offret..
Men jag förstår inte hur dom personerna tänker, som mobbar och sprider hemska rykten!?
Man mår säker dåligt själv då men mår bra av att göra så att andra mår dåligt!
Men om just du som läser de här vill prata eller så, så finns jag här jämt och de går att lita på mig till 110% :) Vad de än gäller!! Finns på mobilen, msn, facebook, kamrat, bilddagboken och här på bloggen! De går alltid att få tag på mig! :D
Hoppas att ni tar de åt er allihopa som läser!
Även ett otänkt ord som är på skojj kan skada utan att man tänker på de, tyvärr..
Så tänk nu på de!

Puss puss bloggisar! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0