Pepparkakor!! :D <3


Hejj hejj bloggen! :D

Nu har jag precis satt mig i soffan, har bakat pepparkakor! :D
Fina blev dom oxå! ;)
Så nu sitter jag i soffam och dricker julmust och äter pepparkakor!! :D
Snart ska jag börja laga mat, sen så ska jag nog åka ner till Erica min moster och hennes två barn och sambo!! Skit kul! ;)
Haha, har typ inget att göra, har as tråkigt! :(
Men om du har lust så kan du ju messa mig eller få tag på mig på msn och fb! :D
Eller skriva en kommentar! :)
Nu ska jag chatta vidare! :D
Pöss pöss <3


Min fiina kropp! <3


Kommentarer
Postat av: sagaviktoriawestergren

fett fin blogg mongo ;* <33

2010-12-11 @ 17:04:12
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: ttickan

Tack min lilla Rumpnisse! ;) <33

2010-12-11 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0