Omg! Har mycket att berätta!!! <3

Cha cha bloggen!!
Förlåt för JÄTTE DÅLIG uppdatering!
Jag har bara inte orkat skriva.. <3

Men aja..
I fredags så hade Selma tjejfest! De var jätte kul! (hade dock inte kameran med, tyvärr!)
Men de var jätte kul, men vi grät tillsammans också!
Jag grät för en kille sa att han inte ville ha med mig att göra längre typ..
Och de var Mollys en jätte bra killkompis, så Molly hjlpte mig att komma över de!
Och Tack så mycket för de!!
Men sen så grät vi ännu mera för att jag berättade om hur jag mådde egentligen och så..
Men vi hade iallafall as kul och de känndes skönt att få berätta hur jag kände! :D
Och tack Selma för en underbar kväll, och alla andra tjejer i klassen och Jossan o Fez!
Sen i lördags så skulle jag åka hem från mommo och påvägen hem så hämtade vi Linnéa!
Så hon sov hos mig och vi hade mysigt! :D
Vi var jätte godissugna på lördagen men vi hade inget godis hemma! :o
Och när vi vaknade igår så var vi ännu jätte godissugna!!
Så vi åkte till stan och köpte godis tillslut! ;)
Hahah men vi hade jätte kul!!
Men de har jag inte just nu.. Sitter hemma i soffan och mår dåligt..
Hemma från skolan!!
Och idag ska pappa till fastlandet och spränga en njursten!!
Jag är jätte nervös för verken jag eller mamma åker med upp!! :(
Så man är orolig! Men jag tror att de kommer att gå bra iallafall!! :D <3

Aja nu ska jag nog äta något, har inte ätit något idag ännu..

Lägger in en bild på mii!!


Jaa du min kropp, den är ju fiin! <3


Mm, de är väl såhär man ser ut! Hoppas att de inte är något fel på de! <3

Tur att man är sig själv! Fast egentligen vem skulle man annars va?? <33






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0