Jaa du?

Hejj bloggen!! :)

Igår så började de ju att brinna på minkfarmen nere i Väskinde så många människor blev evakuerade från sina hem.. Och en av familjerna var Birgitta, Jonte, Natta och Moa!
Så dom kom hit till oss igår kväll vid 18.00-18.30 typ...
Så dom har sovit hos oss inatt allihop.. Men Natta och Jonte skulle åka med båten i morrse för dom ska på fastlandet och shoppa!! :D Så pappa skjutsade dom ner till båten :) Snällt!! (Y)
Jag vaknade när mamma väckte Natta, så jag klev upp vid kvart i sex..
Den enda som fortfarande sov var Moa.. Men vi jag och Jonte åt frukost och Natta gjorde sig i ordning :) Sen så åkte Jonte och Natta och Pappa.. Och jag, mamma och Birgitta satt nere i soffan och pratade, men jag hade så ont i nacken att jag gick och lade mig igen och vakande vid tjugo över nio igen.. Sen så sitter vi bara och glor.. Men jag kanske ska va med en kompis men de får vi ännu se!! :)

Bloggar mera sen
Puss puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0