Hemma igen! :D

Hejj bloggen! :D

Nu har jag kommit hem och ätit pizza :)
Har sovit hos farmor, va på puma igår och de va as kul! :D
Och idag så har jag gått på stan med mommo och Erica (min moster)
De va oxå jätte kul! :D
Skönt att få röra på sig mycket! :D
I morrn ska jag plugga iallafall till ett so-prov på måndag :)
Nästa vecka är de inte så mycket i skolan..
Måndag vanlig dag, tisadg temadag Anti-mobbning och onsdag kyrkan sen så klassrummet med min klass och sen va den dagen slut och JULLOV!!
Efter de ska jag gå på stan med Isa! :D
Ska bli kul, kolla dom sista julklapparna! :)
Sen på Fredag är de JULAFTON!! :D
Faaan vad häärligt! :D
Vi får betygen någon gång nästa vecka typ..
Pratade med Sykonsulenten igår och jag kommer att kunna komma in på de jag vill! :D
Så de känns jätte bra! :)
Men jag kom på mig själv idag att vi har bara några månader kvar i skolan sen, med Världens Bästa klass!! Vill INTE lämna 9F!! <3
Men så är de, tyvärr -.-'
Aja nu ska jag fortsätta se Grinchen! :D
Bloggar mera i morrn!

Puss puss bloggisar!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0